HAZIQ & HARRIS & HADIF & HAFIY

By: Faznim Adiera

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 4-Apr-2008 07:40 Email | Share | Bookmark
Happy 2nd Birthday my Hafiy....

Yup, today is Muhammad Hafiy's birthday...
Dah 2 tahun dah anak mama yg kecik sekali ni..
Dah boleh tambah adik dah ni.. ahaks!

Ok sayang... masa besday Hafiy ni mama takde kat rumah..
Mama jalan2 makan angin kat Perhentian...
Takper, nanti balik mama beli kek ok..
Muah muah muah anak mama yang kalau bercakap macam sopan2 jer.. tapi kuat!

Semoga Hafiy sihat2 selalu, jadi anak yang baik dan jgn nak bergaduh ngan abg Hadif aje tau..
Abg Hadif awak tu manja terlebih, so beralah2lah ngan dia (kesiankan adik kena beralah ngan abang! )

Gambar2 Hafiy masa kecik... kejap je rasa, dah besar pun dia!






View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net